قانون علائم تجاری اتحادیه اروپا ، تبلیغات آنلاین ، آزمایش اثر و عملکرد یک مارک تجاری

1- مقدمه
این مقاله به یکی از معروف ترین اختلافات در مورد استفاده از علائم تجاری به عنوان کلمات کلیدی در موتورهای جستجو آنلاین می پردازد:گوگل  - لوئیز ویتون. این سؤال مطرح شد برای آینده حفاظت از علائم تجاری و تبلیغات آنلاین. شرح احزاب و پیشینه پس از آن ، بررسی حکم مقدماتی صادر شده توسط دیوان دادگستری اروپا (ECJ) در مارس 2010 و پیامدهای حقوقی و اقتصادی ناشی از آن است.
کارشناسان متعددی در مورد این تصمیم بحث برانگیز اظهار نظر کرده اند و این مقاله مروری بر نظرات آنها خواهد کرد. قسمت آخر نتیجه گیری از اظهارات نویسنده خواهد بود.

ادامه مطلب

گوگل در مقابل لوئیز ویتون -مطالعه موردی

تجاری ,آنلاین ,، ,علائم ,مورد ,ویتون ,علائم تجاری ,در مورد ,از علائم ,لوئیز ویتون ,تبلیغات آنلاین

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران