قانون علائم تجاری اتحادیه اروپا ، تبلیغات آنلاین ، آزمایش اثر و عملکرد یک مارک تجاری

1- مقدمه
این مقاله به یکی از معروف ترین اختلافات در مورد استفاده از علائم تجاری به عنوان کلمات کلیدی در موتورهای جستجو آنلاین می پردازد:گوگل  - لوئیز ویتون. این سؤال مطرح شد برای آینده حفاظت از علائم تجاری و تبلیغات آنلاین. شرح احزاب و پیشینه پس از آن ، بررسی حکم مقدماتی صادر شده توسط دیوان دادگستری اروپا (ECJ) در مارس 2010 و پیامدهای حقوقی و اقتصادی ناشی از آن است.
کارشناسان متعددی در مورد این تصمیم بحث برانگیز اظهار نظر کرده اند و این مقاله مروری بر نظرات آنها خواهد کرد. قسمت آخر نتیجه گیری از اظهارات نویسنده خواهد بود.

ادامه مطلب

گوگل در مقابل لوئیز ویتون -مطالعه موردی

تجاری ,آنلاین ,، ,علائم ,مورد ,ویتون ,علائم تجاری ,در مورد ,از علائم ,لوئیز ویتون ,تبلیغات آنلاین

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه فایل یاب رسانه خبری فریدنیها بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد بورس وبلاگ فایل های علمی یک من سخت گیر رمز ارز منتخب برترین کالاها آموزش سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی شهر پرند وبلاگ خبری شایانیوز